رایزنی سفیر ایران با وزیر کشور عربستان درباره حج شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان (۶ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی درگذشت مادر گرامی «سید حسن نصرالله» را تسلیت گفت شلیک بیش از ۶۰ راکت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت والده دبیرکل حزب‌الله لبنان درخواست نمایندگان مشهد از سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حمله موشکی گسترده از لبنان به الجلیل و جولان اشغالی سه نفر در جریان چاقوکشی شهر لیون فرانسه زخمی شدند جدیدترین موضع گیری پادشاه اردن درباره غزه آمار شهدای حزب‌الله در راه قدس به ۳۱۶ نفر رسید (۶ خرداد ۱۴۰۳) حملات پیاپی حزب‌الله لبنان به مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک شهید و ۳ زخمی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۶ خرداد ۱۴۰۳) علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ماکرون درباره مرگ اروپا هشدار داد حجت الاسلام اژه‌ای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ واکنش مرکز رسانه قوه قضاییه به برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در خصوص احتمال کاندیداتوری اژه‌ای جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی در شمال غزه (۶ خرداد ۱۴۰۳) بشار اسد به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت جلسه کابینه جنگی اسرائیل در پی حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو عربستان سفیر خود در دمشق را تعیین کرد
سرخط خبرها

نماینده شاهرود: سال آینده کشور با بحران مسکن روبه‌رو خواهد شد| سازمان برنامه اعتقادی به ساخت ۲ میلیون مسکن ندارد

  • کد خبر: ۱۱۹۴۳۹
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
نماینده شاهرود: سال آینده کشور با بحران مسکن روبه‌رو خواهد شد| سازمان برنامه اعتقادی به ساخت ۲ میلیون مسکن ندارد
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با انتقاد از اینکه حتی یک ریال به صندوق ملی مسکن با وجود مصوبه بودجه‌ای مجلس در سال ۱۴۰۱ اختصاص پیدا نکرده است، گفت: سازمان برنامه و بودجه اعتقادی به ساخت دو میلیون مسکن ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر خانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مردادماه) مجلس در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: بر اساس اظهارات شما و مصوبه مجلس شورای اسلامی امسال باید دو میلیون مسکن تحویل مردم داده می‌شد، اما با برخورد‌هایی که امروز سازمان برنامه و بودجه دارد، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس ادامه داد: تمامی بسترسازی‌های انجام شده و کار‌های تخصصی در بحث مسکن به سرانجام نرسیده و امسال در بودجه ۱۴۰۱، رقم ۲۵ هزار میلیارد باید به صندوق ملی مسکن داده می‌شد که متأسفانه تاکنون یک ریال هم در این صندوق پول واریز نشده است. با سازمان برنامه و بودجه که هیچ اعتقادی به ساخت دو میلیون مسکن ندارد، برخورد کنید. سال آینده در کشور با بحران مسکن روبرو خواهیم شد.

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی افزود: مسیر جاده‌های بین شهری گرگان – توسکستان وضعیت خوبی ندارد، وضعیت جاده‌ها مناسب نیست، همچنان از مردم مظلوم این دو شهرستان کشته می‌گیرد.

خانی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: هزینه‌های تضمینی علیرغم اینکه در دستور کار قرار گرفته متأسفانه تغییری نداشته و ما با مشکل تأمین نهاده مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو نیز گفت: وضعیت آب شرب شهرستان شاهرود خوب نیست با وجود اینکه چندین بار در این خصوص تذکر داده شده و ما در ثانیه ۱۵۰ لیتر کسری آب داریم، اگر فکری برای کمبود آب شرب شاهرود نشود سال آینده با بحران آب در شاهرود مواجه خواهیم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->